לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  two elements





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

אז מה גורם לכם לחייך?


הרבה קרה בימים האחרונים. תמיד יש משהו חדש וקשה יותר מהקודם לו. ואולי דווקא במצב כזה כדאי לנו להזכר במה שגורם לנו לחייך...


קבוצת שונים בפייסבוק משתתפת ומשתפת את החיוכים! 


תן חיוך


אז מה גורם לכם לחייך? 

נכתב על ידי two elements , 19/11/2014 23:30   בקטגוריות מיליון סיבות, פרוייקט, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מיליון סיבות: פרויקט


תתעוררו אנשים, איפה אתם? תשמיעו קול!


"הי חברים! שיניתי מעט את הנוסח, אני מקווה שזה יעזור לי להשיג את הסרטונים. זה באמת פחות מדקה, ואתם תביאו הרבה שמחה לאדם, וזה גם משהו שיגרום לכם לחשוב. בבקשה, אל תשארו אדישים, כולנו כל כך מדברים על לשנות ולהשפיע... זה מתחיל מהדברים הקטנים!


06/11/2014


הייתה לי שיחה עם אדם קרוב אלי, הוא אמר לי שהוא לא מוצא טעם בחיים
האלה, והוא שאל אותי אם יש סיבה לחיות. אמרתי לו שיש מיליון, ובשבילו אני אמצא
אפילו עוד אחת. אז הוא ביקש ממני להוכיח לו את זה. אני מאמינה שיש מיליון, אבל
נראה לי שאני אלך על מאה. אני עכשיו מתחילה לגייס חברים ומכרים ומשפחה ומי שרק
אפשר- כדי למצוא מאה סיבות לחייך, לצחוק ולשמוח!


אם אתם בעניין, הרעיון הוא שכל אחד יצלם וידאו, אפילו של כמה שניות או תמונה
שהתוכן שלה הוא "אני ... והסיבה שלי לשמוח/לחייך/לצחוק היא X".


לאחר מכן, כל הסרטונים והתמונות יחוברו לוידאו אחד מגניב מוציא לשון 


*נקודה חשובה: הסרטון לא יתפרסם בשום מקום!


אני מחלקת פרסים קטנים ומקסימים לשלושת המקומות הראשונים על יצירתיות!


המייל שלי [email protected]


תפרסמו ותמליצו, וכמובן תשלחו תמונות וסרטונים מגניבים 8-) לכם זה לוקח פחות
מדקה, אבל בשבילו ובשבילי זה משהו ענק."

נכתב על ידי two elements , 10/11/2014 11:34   בקטגוריות מיליון סיבות, פרוייקט, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מיליון סיבות: פרויקט


הי חברים! שיניתי מעט את הנוסח, אני מקווה שזה יעזור לי להשיג את הסרטונים. זה באמת פחות מדקה, ואתם תביאו הרבה שמחה לאדם, וזה גם משהו שיגרום לכם לחשוב. בבקשה, אל תשארו אדישים, כולנו כל כך מדברים על לשנות ולהשפיע... זה מתחיל מהדברים הקטנים!


06/11/2014


הייתה לי שיחה עם אדם קרוב אלי, הוא אמר לי שהוא לא מוצא טעם בחיים
האלה, והוא שאל אותי אם יש סיבה לחיות. אמרתי לו שיש מיליון, ובשבילו אני אמצא
אפילו עוד אחת. אז הוא ביקש ממני להוכיח לו את זה. אני מאמינה שיש מיליון, אבל
נראה לי שאני אלך על מאה. אני עכשיו מתחילה לגייס חברים ומכרים ומשפחה ומי שרק
אפשר- כדי למצוא מאה סיבות לחייך, לצחוק ולשמוח!


אם אתם בעניין, הרעיון הוא שכל אחד יצלם וידאו, אפילו של כמה שניות או תמונה
שהתוכן שלה הוא "אני ... והסיבה שלי לשמוח/לחייך/לצחוק היא X".


לאחר מכן, כל הסרטונים והתמונות יחוברו לוידאו אחד מגניב מוציא לשון 


*נקודה חשובה: הסרטון לא יתפרסם בשום מקום!


אני מחלקת פרסים קטנים ומקסימים לשלושת המקומות הראשונים על יצירתיות!


המייל שלי [email protected]


תפרסמו ותמליצו, וכמובן תשלחו תמונות וסרטונים מגניבים 8-) לכם זה לוקח פחות
מדקה, אבל בשבילו ובשבילי זה משהו ענק.

נכתב על ידי two elements , 9/11/2014 20:00   בקטגוריות פרוייקט, אופטימי, מיליון סיבות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtwo elements אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על two elements ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)